14 januari 2017

WINTERTIMES

Sneeuw! Vanochtend viel in een uur tijd een aardig pak sneeuw. Tijd dus om ons flink in te pakken, dikke broek aan, snowboots aan, shawl om en muts op. Klaar om te gaan! Omdat er flinke sneeuwvlokken naar beneden bleven dwarrelen, liepen we met zijn drieën naar het stadsparkje bij ons om de hoek. We gooiden sneeuwballen naar elkaar en maakten een echte sneeuwpop, wat een winterpret.


Al snel kwam een blauwe lucht te tevoorschijn en brak de zon door. Ons uitstapje werd dan toch nog even uitgebreid naar de Regte Heide in Riel. Daar waren slechts nog restjes van de pasgevallen verse sneeuw te zien en scheen de zon volop. Ik vind het altijd fijn om hier te komen. Het laat me letterlijk de tijd vergeten, omdat ik maar om me heen blijf kijken. Iedere keer zie ik weer iets nieuws. Teije vond het vandaag allemaal niet zo interessant en vond het al snel tijd om naar huis te gaan. De laatste foto zegt dan ook genoeg..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten