20 januari 2017

WORTEL NOTENCAKE


Met enige regelmaat, of zeg maar best wel vaak, trakteer ik mezelf op een nieuw boek. Een kookboek heeft hierin zeker mijn voorkeur en gelukkig komen er ook op regelmatige basis een hele hoop nieuwe leuke kookboeken uit. Het liefst neem ik er ook zeker even goed de tijd voor om rond te snuffelen. Er staan nu zeker nog een een stuk of 4 a 5 kookboeken op mijn verlanglijst. 'Het boek van Jet' heb ik daar afgelopen weekend van af gestreept. Ze schrijft over een happy & healthy leven, niet te streng en al helemaal niet saai. Perfect voor mij dus!


Samen met Teije maakten we woensdagmiddag de Wortel Notencake uit het boek van Jet. Een gezonde snack voor tussendoor, vol met noten, wortel, rozijnen en zonnebloempitten. Nadat de cake wat was afgekoeld proefden we allebei een stukje van de cake. Hij was goed gelukt en lekker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten