23 januari 2017

TREAT YOURSELF


Het lijkt wel alsof we maar moeizaam door december en januari heenkomen. We blijven een beetje sukkelen met onze gezondheid en om ons heen horen we veel gesnotter. Alweer een aantal nachten kan Teije er maar niet van slapen en zo worden ook Stephan en ik uit onze slaap gehouden.

De vermoeidheid slaat toe, de weerstand laat te wensen en zo belandden we afgelopen weekend met zijn drieën op de bank. Niet echt het weekend wat ik voor ogen had en toegeven aan 'ziek zijn' ben ik ook niet al te goed in. Daarom friste ik me op en liep een rondje door de stad. Ik kocht wat kleine cadeautjes voor mezelf en liep op de terugweg langs Daisy Lane voor een verse bos bloemen.

Zo'n verse bos bloemen in huis vind ik heerlijk en word ik helemaal blij van. Af en toe moet je jezelf even goed verwennen toch?!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten