07 oktober 2016

HOME, FLOWERS & MY NEW JOB


Mijn eerste werkweek zit er op! Afgelopen maandag startte ik met een nieuwe uitdaging als vormgever bij Young Perfect. Op mijn eerste werkdag werd ik verrast met deze mooie bos bloemen. Een fijn begin. Van een 24-urige werkweek, naar een 36-urige werkweek is wel even doorbijten, maar geeft me wel de voldoening waar ik al die tijd naar zocht. Het zal zeker invloed hebben op hoe vaak ik hier nog te vinden ben en hoe ik dit plaatje verder ga invullen. De tijd zal het uitwijzen. 


Voordat mijn nieuwe uitdaging van start ging, heb ik nog een fijne week vakantie gehad. Een 'klus'vakantie welteverstaan. Ik was al een lange tijd toe aan verandering. Ik voel me beter, sterker en met een nieuwe baan werd het ook echt een keer tijd voor wat verandering in huis. Het voelde alsof onze leefruimte niet meer aansloot bij wie ik, en wie wij als gezin zijn. Omdat we graag willen uitkijken naar iets ruimers en niet weten hoe lang we hier nog zullen wonen, houden we de veranderingen klein en budgetproof.

Ik besloot onze geliefde 'Locker'-kast te verven, van een donkergrijze kleur naar een heldere staalblauwe kast. Na het bij elkaar zoeken van wat fijne (grijs)blauwe tinten die ik en Stephan mooi vinden, viel mijn keuze op een kleur uit het Gamma kleurID assortiment, de zijdeglans lak 'Staal'. Na het aanbrengen van een eerste laag vond ik de kleur iets te blauw. Ik mixte daarom de verf met een restje matgrijze lak die ik nog had staan. De kast heeft nu een mat (grijs)blauwe kleur. Helder, mat en fris.



Tussen het verven van de kast door, ging ik ook aan de slag met de muur. Donkergrijs eraf en lichtgrijs erop. Dacht ik. De kleur die ik gekozen had bleek geen lichtgrijs te zijn, maar neigde meer naar lichtpaars, -blauw en matchte totaal niet met de kast. Nu is de muur tijdelijk volledig wit, totdat er weer een volgend klusweekend volgt. Er staan nog meer (budget)plannen op de planning, dus wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten