23 september 2016

HELLO GOODBYE


Gisteren stuurde ik mijn collega's bij Avec en High5 Products een allerlaatste mail: "Er staat iets lekkers klaar!". Bij hun begon ik een tijd geleden aan een hele nieuwe uitdaging. Werd ik niet op de werkvloer uitgedaagd, dan wel aan de voetbaltafel. Ik was niet echt de ster van het tafelvoetballen, maar gelukkig heb ik me er met een goede dosis 'zelfspot' zeer goed vanaf gebracht! Ik ben een hele ervaring rijker en kijk met veel plezier terug op de afgelopen periode. Het was een fijne ervaring, waarin ik veel geleerd heb. Met een lach en een traan heb ik afscheid genomen.


Het afscheid kon ik niet voorbij laten gaan, zonder nog één keer iedereen van een lekker taartje te voorzien. Ik bakte, met een recept uit mijn favoriete kookboek 'Zoet & Shoot', een fantastische brownie die bedekt is met een heerlijke cheesecakelaag en frambozen. Het recept voor de carrot cake haalde ik van foodblog 'Uit Pauline's keuken'. Het was de eerste keer dat ik een carrot cake bakte en was een schot in de roos. Heerlijk! Hier vind je het recept als je 'm ook eens wilt maken.


Het is een 'Goodbye' aan mijn oude collega's, maar tegelijkertijd ook een 'Hello' aan mijn nieuwe collega's. Vandaag teken ik voor een nieuwe uitdaging en maak ik kennis met mijn nieuwe collega's. Het zal een spannende nieuwe tijd worden, waar ik ontzettend veel zin in heb. Een tijd die me ook zal gaan uitwijzen hoe vaak ik hier nog kan zijn. Kan ik fulltime werken, moeder & geliefde zijn, een sociaal leven hebben en een blog zoals ik dat nu heb?

You can do anything, but not everything.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten