21 juni 2016

BLOOMON II


Pluk de dag.

Vorige maand werd ik blij verrast met een giftcard van Bloomon. Hier kun je zien wat voor een bijzondere box ik thuisgestuurd kreeg, met een speciaal Happy Birthday label en mijn eigen unieke code om een bos geluk te bestellen. 


Ik besloot vorige week mijn unieke code te verzilveren op de website van Bloomon. Een dag voor de bezorging ontving ik een sms-je, om me eraan te herinneren dat de bloemen de volgende dag geleverd zouden worden. Op de dag zelf vond ik nog een leuk pakketje in de brievenbus. Met een eigen link krijg ik de kans om iemand anders net zo blij te maken, met een mooie Bloomon vaas welteverstaan.


Mooi op tijd werden deze fijne bloemen, in medium formaat, aan de deur geleverd. Verpakt in een stevige, compacte verpakking. Met wat tips & trics (welke ik vond op de blog van Bloomon) over de verzorging en het schikken van de perfecte bos, staan deze eigenzinnige bloemen nu ook bij mij thuis te pronken.

Afgelopen weekend kreeg ik nog een ander verlaat verjaardagscadeautje, het boek Fine Little Day van Elisabeth Dunker. Een boek vol inspiratie over wonen en fijne DIY projecten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten