25 mei 2016

BLOOMON



The happiness of great flowers - every day.

Gisteren werd ik blij verrast met een verlaat verjaardagscadeautje. In mijn brievenbus vond ik een fijn pakketje van Bloomon. Je ziet ze tegenwoordig overal opduiken, de eigenzinnige bloemen van Bloomon. One of a kind, rechtstreeks van de kweker, persoonlijk bezorgd én vers. Keuze uit een small, medium of large formaat, met bloemen uit het seizoen. Elke keer weer een verrassing. En binnenkort staan ze dan ook bij mij in huis de show te stelen.

De giftcard van Bloomon, die ik kreeg van mijn schoonzus & -broer en ons toekomstige nichtje, kwam verpakt in een bijzondere box, met een speciaal Happy Birthday label en een persoonlijke boodschap. Op het label staat een unieke code waarmee ik mijn giftcard kan verzilveren én kan ik ook nog eens zelf bepalen wanneer ik de bloemen wil ontvangen. Zelfs 's avonds.

Ik ben flink in de watten gelegd en binnenkort is het tijd om ervan te genieten. To be continued.. Fijne avond!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten