30 mei 2016

SPRING II


Lente? Waar is dat fijne zonnetje, waar zijn die stralende bloemen en alle blosjes op de wangen gebleven... Vandaag moeten we het helaas doen met alleen maar regen, regen, regen en hier en daar een donder en een bliksem. Het is een donkere dag en ik merk dat ik daar zelf ook een beetje van onder de indruk ben. Ik kom moeizaam op gang en het liefst breng ik heel de middag op de bank door met een flinke kop thee. Gelukkig heb ik nog wel het nodige werk verzet. Deze foto's maakte ik een tijdje terug, tijdens een flinke wandeling met Teije. Vandaag helpen ze mij door deze grijze dag en fleuren ze me weer een beetje op. Een tijdje terug plaatste ik ook al wat fijne lenteplaatjes, hier kun je ze terugkijken als je wilt. Fijne nieuwe week!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten