31 december 2016

WALLPAPER OF THE MONTH | 2016


Wow 2016, wat was je een geweldig jaar. Een jaar vol veranderingen voor mezelf, voor Nica, in de familie, in huis en nog zoveel meer. De grootste verandering van dit jaar heeft me van fulltime moeder, naar parttime moeder en daarna de overstap naar (bijna) fulltime baan gebracht. Maar wat ben ik daar ongelooflijk blij mee. Het heeft me als persoon veranderd, energieker, vrolijker en passievoller. Met ontzettend veel plezier mag ik iedere dag mijn steentje bijdragen aan de communicatie en vormgeving van ontzettend toffe projecten.

Maar een fulltime baan, moeder zijn, een huishouden hebben, een sociaal leven willen onderhouden, de wil hebben om een blog bij te houden en ohja, ook nog partner van zijn.., is niet altijd de beste combinatie die er is. Soms vraag ik me af, hoe doen andere moeders dat allemaal in een week? Moeders met de gouden tip: bij deze ontvang ik die tip ook graag! :-)

Ik vind het dan ook wel heel erg leuk om even terug te blikken op het afgelopen jaar met een overzicht van alle 'Wallpapers of the Month'. Met een combinatie van eigen fotografie en fijne typografie maakte ik elke maand een nieuwe wallpaper voor telefoon, tablet en desktop.

Tijd om vooruit te gaan kijken, 2017 staat bijna op de stoep. Tijd voor nieuwe wallpapers of the month, of tijd voor verandering? Een spetterend, liefdevol, gezond en passievol nieuwjaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten