28 november 2016

HOME & FLOWERS


Er zijn niet veel weekenden dat we niks gepland hebben en 'gewoon'  lekker thuis zijn. Sinds ik begonnen ben op mijn nieuwe job, is die behoefte naar 'vrije-agenda-weekenden' wel een stukje groter geworden. Heerlijk vind ik het om thuis mijn ding te kunnen doen, tijd voor Teije te hebben en tot rust te komen. 

Na een ontmoeting met Sinterklaas en Piet zaterdag bij opa en oma in Geleen, hadden we gisteren een heerlijke lazy zondag. Met een lege agenda, afgezien van de burgerlijke weekendklusjes, zoals boodschappen doen, wassen en poetsen, begonnen we onze zondag. Teije wekte ons net voor 7 uur en het leek er even op dat op dat tijdstip onze zondag ook begon, maar met een grote dosis geluk viel hij, tussen ons in, even later toch nog in slaap en werden we om 10.00 uur! weer wakker.


Deze prachtige bos bloemen kocht ik dit weekend op de markt. Vaak halen we onze groenten, fruit en brood op de zaterdagmarkt. Op weg naar huis loop ik altijd even langs de bloemenkraam om te zien of ze iets moois hebben staan. Mijn oog viel gelijk op deze fijne bos. Van alles wat, herfstig, maar ook heerlijk fleurig!

En nu, tijd om aan het werk te gaan. Fijne nieuwe week!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten