29 februari 2016

THROWBACK FEBRUARY


Was ik toch in de veronderstelling dat ik nog een paar dagen had voordat deze maand er weer op zat. Maar daar issie dan al, de laatste avond van februari. 

Februari & Nica Chica //
Voorlopig richt ik me vooral op het bloggen in combinatie met fotografie. Ik ben wel een beetje zoekende naar welke onderwerpen ik vooral aan bod wil laten komen op mijn blog, komen er misschien vaste items, hier en daar een leuke download, dat zijn dingen waar ik hard over na aan het denken ben en waar ik gaandeweg mijn eigen weg wel in zal vinden. Mijn voornaamste reden dat ik blog is vooral omdat het mij een goed gevoel geeft. Een gevoel van vrijheid tijdens het fotograferen en al het moois wat ik graag met jullie wil delen.

Februari baksels //
Met liefde heb ik weer veel lekkers gebakken deze maand. De gezonde varianten, zoals deze chocolade cake, of deze variant met choclade en banaan vielen in de smaak bij mijn 2 mannen. Samen met Teije bakte ik een fijn Valentijnsontbijtje, heel veel lekkers om de liefde te vieren. Wil je nog eens teruglezen over ons 'lazy' weekendje, dat kan hier. Zeker niet te missen deze maand was mijn enorme chocoladebom, die ik bakte voor een dinertje met vriendinnen. Friends, fun & chocolate, always a good idea!

Februari persoonlijk //
Zeker te weten mijn hoogtepunt van februari! Eerder dit jaar gaf ik al aan op zoek te gaan naar een baan en 'I did it'! Het is me gelukt en ik ben ontzettend blij. Dat vierde ik met een mooie bos bloemen en wat nieuwe items voor in mijn kledingkast. Mocht je dit nieuws gemist hebben, hier kun je het nog even teruglezen.

Op naar maart, fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten