16 september 2015

SWANNEN | SwanMarket Tilburg

 
 
 
Afgelopen zondag was alweer de 7de van een reeks SwanMarkten. We zijn al afgereisd naar Rotterdam, Antwerpen en natuurlijk hometown Tilburg. Na iedere markt moet ik weer even een dag op adem komen, want wat zijn het lange en zware dagen. 's Ochtends vroeg vertrekken om de hele boel op te bouwen en op tijd klaar te staan voor alle fijne bezoekers, om vervolgens aan het einde van de dag alles weer in te pakken en moe, maar voldaan weer thuis te komen.
 
Alle fijne bezoekers, live muziek op de achtergrond en mede-standhouders, maken het altijd weer een geslaagde dag Swannen! Het is fijn om nieuwe mensen te leren kennen, die net zoals ik, passie hebben voor hun vak. Maar ook het krijgen van al die ontzettend lieve reacties, doen me erg goed en maken dat ik trots ben op wat ik de afgelopen maanden heb opgebouwd.
 
Wil jij ook een keertje live komen shoppen bij Nica Chica? Dat kan! Op zondag 25 oktober, zondag 22 november en zaterdag 19 december & zondag 20 december zijn we te vinden in de van Nelle fabriek in Rotterdam. See you there!
 




 
vier de liefde, elke dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten