06 juli 2015

NICA'S WEEKLY INSPRATION | summer vibes



OH LA LA... Wat hebben we een warme week achter de rug! Gelukkig is vandaag de top van de hitte eraf en kunnen we weer in normaal tempo verder, in plaats van dat alles in slowmotion gaat.
Maar ergens was de slowmotion stand nog niet eens zo erg... Het liet me nadenken en eventjes stilstaan bij welke plannen ik allemaal had voor Studio Nica in dit eerste jaar. Een blog bijhouden, was één van de plannen die ik had!

Toen ik dit blog opstartte was het mijn bedoeling hier zeker elke week een blog te plaatsen, met inspiratie, leuke DIY-projectjes, over de ontwikkelingen van Studio Nica met leuke nieuwe opdrachten en producten.  Maar, Oh My..., mijn laatst geplaatste blog is van 9 maart. Shame on me!

Hier gaat vanaf nu verandering in komen.. Deze keer écht? Ja, dat is wel de bedoeling!

Deze week wat zomerse inspiratie; verfrissende drankjes, lekkere ijsjes, dobberen op het water en 'summer time nails'!

Fijne, zonnige week allemaal!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten