13 november 2016

SHOPPING TIP | DILLE & KAMILLE


Vorig weekend waren Teije en Stephan weg en had ik het rijk voor mezelf. Heerlijk vind ik het, om af en toe even 'alleen' te zijn. Op zaterdag sprak ik af met mijn vriendinnetje uit Limburg voor een gezellige middag lunchen, winkelen en cheesecake eten in Eindhoven. Door de afstand zien we elkaar helaas niet zo vaak, zo'n middag is dan extra fijn.


Breda is mijn vroegere thuisbasis en blijft mijn favoriet. Zondag bezocht ik wat fijne winkels in deze gemoedelijke, gezellige stad. Dille & Kamille is er daar één van. Een winkel die uitblinkt in zijn natuurlijke eenvoud, met een ruime keuze in functionele en alledaagse basics voor huis, tuin en keuken. Van goed en handig keukengerei, culinaire producten, genoeg moois om van tafelen een feest te maken, woondecoratie, heerlijke producten om mee te baden tot tuingereedschap. Kortom, een winkel vol inspiratie.  



Bij Dille & Kamille vind je geen opsmuk, maar spreken de producten voor zich. Met eenvoudige middelen wordt het uitgebreide assortiment in een warme, eenvoudige omgeving gepresenteerd. Natuurlijke materialen als hout, glas, metaal, aardewerk, linnen en katoen vormen de basis van het assortiment en de verleidelijke geuren, oliën en kruiden vullen de ruimte. Een winkel waar ik door deze fijne look en feel zo de tijd zou vergeten.

En hoe leuk is het om te weten dat Dille & Kamille een plekje in de 'inspirerende 40' heeft. Met hun visie, organisatie, product en relatie weten ze de consument te inspireren. En mij ook, want met deze bijzondere alledaagse basics blijft Dille & Kamille zeker op mijn favorietenlijstje staan!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten