29 augustus 2016

THROWBACK AUGUST


Hello there, laatste dag van augustus. De afgelopen maand heb ik mezelf een beetje naar deze dag toegeleefd. Eindelijk vakantie! Ik ben er aan toe. Daarom even geen lang verhaal over wat me deze maand heeft beziggehouden en welke zoete taartjes ik allemaal gebakken heb, want ik heb inpakstress! Ik pak nu niet alleen een koffer in voor mijzelf, maar ook voor mijn 2 mannen hier in huis. Zonnebril, zwemshort, strandlakens, toilettas, kleding, mijn eigen bikini niet te vergeten... Even de koffers wegen, want ik ben nogal een held in 'nog-even-snel-iets-extra's-in-de-koffer-stoppen' op het laatste moment. Het zou toch zonde zijn om op het vliegveld alsnog de hoofdprijs te moeten betalen voor die extra kilo's! Nu gaan we als de wiedweer naar het vliegveld, inchecken en ons naar het zonnige Italiƫ laten vliegen. Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten