18 februari 2016

CHANGES // follow-up



She stood in the storm, 
and when the wind did not blow her away, 
she adjusted her sails


De aanhouder wint. En dat klopt. En wat ben ik blij!
Eind 2015 wist ik het zeker, ik ben toe aan uitdaging, ritme en ontwikkeling op creatief en persoonlijk vlak. Ik wist dat het niet makkelijk zou worden om een fijne plek te vinden als eerste opstap naar de werkende wereld. Maar ik heb doorgezet en een plekje weten te bemachtigen in het creatieve ontwerpteam van Avec, een creatieve onderneming die helemaal thuis is in de wereld van de hobbyartikelen en ontwerpt voor o.a. Hema , Pipoos, Xenos en nog vele andere ketens. Je snapt dus zeker wel hoeveel zin ik heb om aan de slag te gaan!

Om dit te vieren kocht ik voor mezelf een mooie bos bloemen bij Daisy Lane, een eigenzinnige bloemenwinkel in de binnenstad van Tilburg. Ik kocht ook nog wat fijne nieuwe items bij Costes. Je aankopen worden er altijd zo zorgvuldig en mooi ingepakt. Een cadeautje!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten