11 september 2015

KRINGLOOPGELUK

 
 
In de tijd dat ik in Leuven (BE) woonde, ging ik regelmatig rondsnuffelen in de kringloopwinkel. Mijn oog werd altijd getrokken naar het porselein servies, met die schattige bloemetjes en mooie kleuren. Dit hadden ze altijd in overvloed in de kringloop in Leuven en spaarde zo een aardig servies bij elkaar.
Na mijn studie ging ik weer terug naar Nederland en bleef mijn servies in een doos, wegens ruimtegebrek. Zonde, dus gaf ik alles aan mijn zus cadeau, ik wist dat ik haar daar een groot plezier mee zou doen. Stiekem heb ik daar nu een beetje spijt van..
 
Vorige week liep ik weer een rondje door de kringloopwinkel en vulde mijn mandje zich als vanzelf met deze vondsten. De porseleinen katjes werd ik gelijk verliefd op en het suikerpotje met de roosjes, dient perfect als bloempotje voor mijn mini-cactus.
Mijn lief vind dit servies maar niks, maar ik hou ervan. Het brengt me in de sfeer van een afternoon tea, zo eentje met allemaal verschillende kopjes en schoteltjes, lekkere thee en veel lekkers!   
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten